5/26/2024

Pencereden Bakarken Alınan Kararlar











Evden çıkmadan önce hava güzeldi. Bir kaç saat sonra yağmurun başladığını saymazsak eğer, hala da güzel. 
Biraz düşündüm. Yazı mı yazmalıyım, insanlarla iletişim mi kurmalıyım yoksa asosyal bir moda girip 'Bir Kadın Bir Erkek' bölümlerini mi bitirmeliyim. Sonrasında da buradayım işte. 
Dediğim kadar da asosyal değilim tabii. İletişim kurduğum çok insan var. Ama bilirsin işte bazen kimseyle konuşasım gelmiyor. Özellik de son zamanlarda. 
Sana bir ara Oyunculuk Okulundan bahsetmiştim di mi? Heh evet. Hatırladın. 
Ben artık yetiştirilmek üzere seçilen bir oyuncu adayıyım. Bunu da yaz bir kenara ki unutma. 
Hayalim gerçekleşti ve hiç olmadığım kadar huzurluyum. Sevdiğim şeyi yapıyorum. Koşuşturuyorum, yeni bir şeyler öğreniyorum, yeni insanlarla tanışıyorum. Bazen şaka gibi geliyor ama saatlerimi harcadığım o tanıtım videosundan sonra hak ettiğimi fark ediyorum. O yüzden sürece çabucak alışsam iyi olur ha?

Hayatımın bu noktasında, ciddi kararlar aldım. Bu kararları almak için geç kaldım aslında ama olsun. Zararın neresinden dönersen dön kardır sonuçta. 
Mesela ne gibi kararlar biraz ondan konuşalım. 

1- Kimse için (ailem, arkadaşlarım, sevgilim vs.) kariyerimden vazgeçmemek. 
2- Önüme çıkan engellerden, profesyonelce kaçınmak.
3- Kolay kolay hayatıma kimseyi dahil etmemek.
4- Gün ve gün kendimi nasıl geliştirebileceğime odaklanmak. 
5- İstediğim dilleri öğrenmek. Yapmak isteyip yapamadığım her şeyi deneyimlemek. 
6- Yanımda olan insanları daima ayrı tutmak. Onlar için kimseden vazgeçmemek. 
7- Herkese hak ettiği şekilde davranmak. 
8- Vicdan yapıp, hayatı kendine zindan etmemek. 
9- Başarılı ve Mutlu bir hayat sürmek. 

Bu liste böyle daha da uzar gider. Yani anlayacağın tamamen yenilendim. Buna zorundaydım. 

O kadar çok sorumluluğun, duygunun altında eziliyordum ki, bunun bir kaçışı yok gibi geliyordu. Ama aslında çözümü kolaydı. Elimin tersiyle itebilirdim. Onu da beceremedim. Sonra bir baktım her şey çığırından çıkıyor. 

Eğer tipik bir Terazi burcuysanız, ne demek istediğimi anlıyorsunuzdur. Sizi zihniniz değil, çoğu zaman duygularınız, kalbiniz yönetiyor. Sonra da mal gibi kalıyorsunuz. 

Neyse işte. Eğer gerçekten güzel işler başarırsam, eminim ki çok daha iyi hissedeceğim.

Diğer konulara gelelim. 

Hayatımdan çoğu kişiyi çıkardım. Mecbur kaldım aslında. Herkes fazlasıyla değişken. Sen istediğin hayatı yaşamaya başladığında, bir anda düşman kesiliyorlar. Sanki hiç tanışmamışsınız gibi davranıyorlar. Çok acı verici di mi? Ben de başta öyle düşünüyordum ama artık şey diyorum ; ÇOK DA SİKİMDE. DFGDFHFDHFGFHFG

Ee yani ne bekliyorlardı? Ayaklarına mı kapanacaktım? Yoo.

Yanımda az, öz bir kaç kişi var. Çok da memnunum. İyi ki de varlar. 

Ara ara sosyalleşiyorum işte. Dışarıya çıkıyorum. İçiyorum. Sıçıyorum. Boşa giden günlerimi telafi ediyorum. Şimdi en yakın kız arkadaşım da bize taşındı. İçimizden ne yapmak geliyorsa onu yapıyoruz. Tek başıma da değilim en azından. 

Sonra daha neler var.... Düşüneyim. Hah.

4 gün önce annemi görmeye gittim. Yani gerçekten komik ama şehir değiştirmek biraz iyi hissettirdi. Annemi, teyzemi, kuzenlerimi, anneannemi gördüm. Sürpriz yapıp gittim ama zamanım olmadığı ve geri dönmem gerektiği için pek yetmedi açıkçası. Herkes keyifsizdi. Ama ne yapayım. 
Pazar günü Headshot var diye (yani bugün) biletimi alıp erkenden döndüm İzmir'e.

Neyse 4 gün 4 gündür. Sonuç olarak farklı bir atmosfer görmek iyi geldi. Bugün de çekime gittim geldim. Pat diye yağmur başladı. 
Eve zamanında geldiğim için tebrik ettim kendimi. Şimdi de çikolata kemirip, Galantis dinliyorum. Boşa değil, anlam veremediğim hislerle. 

Buna da bir ara gelicem. Şu an zamanı değil. Ama eğer olursa anlatacağım çok güzel bir şeyim daha olacak. Şimdilik beklemede kal. 

Bu sefer biraz kısa oldu ama olsun. Kafamda milyon tane düşünce var. Bazen unutuyorum ne yazacağımı. Aklıma geldikçe uğrarım buraya. 

Öpüldün. XX

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder